piątek, 24 kwietnia 2015

Koniec z Sexuality Education?!

Hejka :)
Tytuł tego posta pewnie Was przeraża i nie wiem, czy słusznie? Tak, najprawdopodobniej będzie koniec z Sexuality Education, ale nie całkowity...
Jak pewnie wielu z Was zauważyło, SE często nie ma sensu, rozdziały są pomieszane, można się pogubić, cóż... nie tak miało to wyjść.
Nie jestem w żaden sposób zadowolona z tego opowiadania i nie dlatego, że fabuła jest wybrakowana, bo moim zdaniem (co dziwnie zabrzmi, bo jestem autorką) jest całkiem niezła, ale mogłam poprowadzić ją lepiej.
I tu pojawia się problem z końcem Sexuality Education. Szczerze, to myślę o tym od bardzo długiego czasu, jednak pierwotny pomysł był taki, że skończę to opowiadanie, a potem je przerobię.
Teraz dochodzę do wniosku, że zbytecznie namieszałam, co robię bardzo często w swoich opowiadaniach i jest to moja wada, ale mniejsza...
Wywnioskowałam, że po prostu usunę tę pracę, albo zostawię ją tak jak jest i zacznę wszystko od nowa. Ci sami bohaterowie, ten sam wątek główny, ale zupełnie inne okoliczności i zdecydowanie lepiej poprowadzona fabuła.
Nie jestem osobą, która usuwa swoje opowiadania ot, tak sobie! Bez żadnego uprzedzenia, czy czegokolwiek.
Dlatego właśnie piszę tę notkę, żeby zapytać się Was o zdanie, bo piszę przede wszystkim dla Was! Choć wiem, że 'każecie' mi kontynuować to opowiadanie, to chciałabym znać Wasze stanowisko.
Przez to, że opowiadanie kompletnie zepsułam, nie pisze mi się go dobrze. Nie mam na niego kompletnie żadnego pomysłu, a pisanie rozdziałów jest na zasadzie 'kobieto, musisz to skończyć', a takie przymuszenie wcale nie jest dobre :/
Podsumowując...
Kończyć czy zacząć od początku?
Ostateczna decyzje podejmę do jutra. Musze się z tym przespać, dlatego spodziewajcie się notki około dziesiątej rano, w której wszystko wyjaśnię.

Bardzo dziękuję, że każdy komentarz i stanowisko w tej sprawie <3

13 komentarzy:

  1. No cóż....
    Skoro rzeczywiście stwierdziłaś, że o opowiadanie ci nie wyszło i chcesz napisać je od nowa, to mi to pasuje. Może tak będzie lepiej, skoro nie masz pomysłu, to nie pisz i zacznij jeszcze raz! Jeżeli twierdzisz, że lepiej poprowadzisz ten drugi pomysł, to tak zrób! Fajnie, że postanowiłaś nas uprzedzić, że nie zamierzasz tego kontynuować i chcesz usłyszeć nasze zdanie.
    Cóż, ja uważam, że nic na siłę! Pisz od nowa i ciesz się z tego! Popieram twój pomysł! W sumie jestem ciekawa nowych rozdziałów SE. Jak bardzo zmienią się rozdziały. Życzę ci powodzenia, na pewno będę czytać!

    OdpowiedzUsuń
  2. A tak w ogóle to kiedy rozdział na WWAD?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za jedną/dwie godziny, albo jutro przed południem

      Usuń
  3. Zacznij od nowa jeśli masz ochotę :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Moze dokoncz to i dopiero zacznij cos nowego :) pozdrawiam + swietne naprawde fajne opowiadanie gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ti opowiadanie jest cudowne i czekam na kolejne rozdziały jak maz zamiar skończyć to chociaż napisz co miałaś zamiar napisać w kolejnych rizdziałach taka króciutka informacja co by sie potem działo bo zaczynać od początku też możesz ale według mnie za dużo już japisałaś żeby acząć od nowa to twoja decyzja milo wszystko to opowiadanie należy do moich ulubionych pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. mi osobiście nic nie przeszkadza w tym opowiadaniu i bardzo mi sie podoba ale jeśli tobie będzie sie lepiej pisało to możesz to skończyć i poprawić czy jak tam chcesz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bym bardzo chciała byś skończyła to jakkolwiek z dupy epilog i zaczeła nowe opowiadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. SKOŃCZYĆ!!
    no błagam nie usuwaj w takim momenie
    A jak od nowa czytac podobne to tez tak troche nudno
    Napisalas to zajebiscie i wgl nwm o co ci chodzi
    Proszę to jest jedno z niewielu ff jakie czytam i proszę dokończ :'(

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim zdaniem powinnaś kierować się sercem i własnymi odczuciami :) Mi bardzo dobrze czyta się ten ff i nawet nie zauważyłam żadnego pomieszania, ale to może dlatego że sama jestem dość chaotyczną osobą :D Bardzo cieszyłabym się gdybyś kontynuowała tą opowieść ale zrozumiem jeśi zechcesz piać ją od początku zgodnie z twoim pomysłem na nowe rozpoczęcie tego ff, zgodnie z tobą :* Czekam na notkę i wiem że jakkolwiek(?) zadecydujesz to będzie to dobra decyzja:) Sorry za błędy brak przecinków itp ale jestem jeszcze trochę nieprzytomna ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Skończ to a potem zacznij od nowa :-D

    OdpowiedzUsuń