czwartek, 15 stycznia 2015

Rada #13

"Chans... Chanel... Kochanie, budzimy się" Docierało do moich uszu. Ktoś energicznie potrząsał moim ramieniem. Zaraz, zaraz...
- Jakie, kurwa, kochanie?- Wymamrotałam i powoli otworzyłam oczy, aby przyzwyczaić się do jasnego światła.
- Już myślałem, że coś z tobą nie tak.- Niall, bo to on mnie budził, westchnął z ulgą. Skrzywiłam się, rozglądając po pomieszczeniu. Byłam w kuchni. Przede mną leżały dwa puste talerze. No tak... Spaghetti... Jak ten dupek mógł mnie nie zanieść na górę i nie położyć do łóżka?
- Czemu śpisz w kuchni, Chans?- Horan usiadł naprzeciwko mnie. Uśmiechnęłam się lekko. Blondyn lustrował mnie wzrokiem. Dobrze wiedziałam, że moje włosy wyglądają, jakby zaatakował je odkurzacz i zapewne byłam brudna. W tym przekonaniu upewnił mnie Niall, kiedy przejechał kciukiem po kąciku moich ust, śmiejąc się przy tym.
- Nie mogłam spać w nocy.
- I postanowiłaś przenieść się do kuchni?- Chłopak podniósł jedną brew.
- Zadziałało- zaśmiałam się- Gdzie Hazz?
- Wyszedł.- Kiwnęłam głową i powoli wstałam z krzesła. Zaczęłam sprzątać brudne naczynia oraz w między czasie włączyłam ekspres do kawy. Wyglądałam jak zombie, a czułam się conajmniej jakbym miała kaca.- Porozmawiaj ze mną, Chanel!- Jęknął blondyn za mną.- Odkąd pojawił się on, ty już w ogóle się mną nie interesujesz. Ale rozumiem... Znalazłaś sobie nowego faceta. Za niedługo każesz mi się wyprowadzić.- Ciągnął swój monolog, a ja cudem powstrzymywałam śmiech.- Ktoś mnie zastąpi! Ja nie chcę oddawać cię w ręce jakiegoś Harry'ego.- Skrzywił się.
- Ty serio sądzisz, że my coś razem ten teges oprócz tego ten teges, które masz na myśli, kiedy mówię ten teges?
- Co?- Horan zmarszczył brwi, robiąc przy tym dziwną minę.
- Naprawdę myślisz, że mnie i Harry'ego łączy coś więcej niż ten układ, czy tylko udajesz?
- Udaję.- Westchnął i podszedł do mnie.- Przecież wiem, że jesteś cholernie wkurzającą zimną suką bez serca.
- Też cię kocham!- Zaśmiałam się i zarzuciłam ręce na kark mojego przyjaciela. On natomiast swoje ułożył na moich biodrach.
- No przecież wiem!- Uśmiechnął się.- Bo mnie nikt się nie oprze.
- Jasne!- Wywróciłam oczami.- Nikt, oprócz tych wszystkich dziewczyn, od ktorych dostałeś w twarz za tani i chamski podryw.
- One się nie znają!
- Taa- Uwolniłam się z jego uścisku i pobiegłam na górę, żeby się ubrać. Wracając do tanich tekstów na podryw. Muszę powiedzieć o tym Harry'emu. Faceci mogliby sobie darować głupie teksty typu "Potrzebuję mapy, bo zgubiłem się w twoich oczach" albo "Czy spadłaś z nieba, bo wyglądasz jak anioł". Na żadną dziewczynę to nie działa... Chyba, że ją tym rozśmieszą, wtedy mają jeszcze szansę. Jednak znając Harry'ego, on jest w stanie używać tych tekstów. W sumie gorsze od nich jest walnięcie prosto z mostu "Chodź się pieprzyć! Będzie fajnie!", ale ja bym poszła na taki układ. Tyle dobrze, że Hazz nie jest zdolny do powiedzenia komuś prosto z mostu, żeby się z nim przespał. On nie ma pewności siebie. A może ma?
Rada trzynasta: Taniemu chamskiemu podrywowi, mówimy zdecydowane NIE!

11 komentarzy:

  1. Hihi, Niall jest taki słodki, jak można go nie kochać? Ten teges? haha, rozwaliło mnie to. Kurcze, nie spodziewałam się dzisiaj rozdziału, ale fajnie, że dodałaś! Mam jeszcze jedno pytanko: kiedy pojawi sie rozdział na WWAD?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komentarz, a teraz dam Ci dokładną instrukcję dodawania przeze mnie rozdziałów:
      Jutro- Madness
      Pojutrze- SE
      Niedziela- Madness
      I tak na zmianę :) Staram się bez przerw, a czasem w jednym dniu na dwóch blogach
      Jeżeli chodzi o WWAD to rozdziały są zawsze piątek/sobota, chyba że nie zdążę napisać, ale wtedy w piątek dodaję notkę, że rozdziału nie ma.
      Podsumowując...
      Sexuality Education i Madness piszę przez siedem dni w tygodniu i publikuję na zmianę, a WWAD w piątki/soboty.
      Utrzymuję ten schemat, więc już nie musicie ciągle pytać kiedy rozdziały :)

      Usuń
    2. aha, ok, dzięki!!

      Usuń
  2. Świetny *.* Oby w następnym rodziale zadziało się coś z Harrym ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. hahha co ten Harry xd
    jeju ten blog też uwielbiam asdfgh
    @najallov

    OdpowiedzUsuń