czwartek, 8 stycznia 2015

Rada #9

Oboje byliśmy ubrani, więc chciałam już wyjść z zamkniętej kabiny, jednak Zayn mi na to nie pozwolił. Ostatni raz wpił się w moje usta, zachłannie całując. Dłonią wymacałam zamek i otworzyłam drzwi, cofając się i tym samym, odsuwając od Malika. Kilku facetów stało gdzieś w rogu łazienki. Jarali coś, ale tutaj wszyscy to robią. Piją, jarają, ćpają... To klub, tutaj każdy chce się dobrze bawić. Podeszłam do lustra, poprawiając rozczochrane włosy. Zayn stanął tuż obok mnie, robiąc to samo. Żadne z nas nie chciało, żeby reszta się dowiedziała. Przejechałam kciukiem pod dolną wargą, próbując zetrzeć resztki czerwonej szminki.
- Masza tancerka.- Mruknął jeden z facetów i wypuścił kłęb dymu w powietrze.- Wiedziałem, że jest niegrzeczna.- Rzuciłam im krótkie spojrzenie. Byli nawet przystojni, ale do najwyższej klasy bym ich nie przydzieliła. Zaliczali się bardziej do tych średnio przeciętnie przystojnych, ale jednak przystojnych.
- Żyje się tylko raz, chłopaki.- Wzruszyłam ramionami i ponownie wbiłam wzrok w swoje odbicie w lustrze.
- Chodź Chanel, bo się połapią. Perrie mówiła, że może wrócić wcześniej.- Zayn chwycił mój nadgarstek i razem wyszliśmy. Przecisnęliśmy się przez tłum tańczących i przede wszystkim spoconych ludzi, aż dotarliśmy do reszty znajomych. Niall śmiał się z czegoś, zupełnie tak jak Louis. Harry obsługiwał kolejną laskę. Zauważyłam nieobecność Liama.
- Jesteśmy!- Uśmiechnęłam się i usiadłam na taborecie przy barze. Rzuciłam Harry'emu krótkie spojrzenie, dając do zrozumienia, aby podał mi kolejnego drinka.
- Wolałbym, żebyś już więcej nie piła, Chanel.- Powiedział dość oschle, jak na niego.
- Nie możesz odmówić alkoholu klientowi, prawda?
- Osobą niepełnoletnim i nietrzeźwym alkoholu nie sprzedajemy.- Wyrecytował.
- Ta zasada tyczy się sklepów, a to jest klub! Tu ludzie piją do nieprzytomności!
- Chanel...- Warknął.- Wisisz mi przysługę, a teraz chcę ją zamienić. Nie musisz nigdzie ze mną wychodzić, tylko więcej nie pijesz.
- Ale...
- Oszukiwałaś? Zgodziłaś się na przysługę? To teraz nie dyskutuj.- Przerwał mi. Prychnęłam i wstałam z taboretu. Chwyciłam Nialla za ramię. Chłopak szeroko się do mnie uśmiechnął.
- Chcę wrócić do domu.- Powiedziałam tuż koło jego ucha, żeby przekrzyczeć muzykę.
- I po co ci ja do tego?
- Chyba nie pozwolisz mi wracać samej w środku nocy!
- Masz swojego księcia, on cię odprowadzi.- Uśmiechnął się głupkowato. Wiedziam, że ma na myśli Harry'ego.
- Jesteście beznadziejni!- Warknęłam i szybkim krokiem ruszyłam w stronę wyjścia. Na zewnątrz dostałam się dopiero po kilkunastu minutach. Idąc przez parking minęłam Perrie. Dziewczyna cofnęła się, zatrzymując mnie.
- Już wracasz?
- Taa...- Mruknęłam i wywróciłam oczami. Blondynka uśmiechnęła się lekko i ruszyła do klubu, wcześniej się ze mną żegnając. Ruszyłam w swoją stronę, a ona w swoją, ale coś mnie powstrzymało. Pobiegłam za nią. Chwyciłam jej ramię.- Perrie!
- Tak?
- Zayn cię zdradził. Pieprzył się z inną w kiblu.
- Co? Zayn? Nie!- Zmarszczyła brwi.- Zayn by tego nie zrobił! Poza tym, jesteś pijana. Pewnie ci się przywidziało.
- Tak?- Podniosłam jedną brew.- Ma tatuaż na biodrze, pistolet.
- Co?
- Jezu, Perrie!- Jęknęłam.- Twój facet zaciągnął mnie do kibla, pieprzyliśmy się i mówię ci to ja, bo on by tego nie zrobił. A jesteś śliczną dziewczyną, która nie powinna tracić czasu na niewiernych facetów.- Powiedziałam jej prosto w oczy, a potem odeszłam. Nie zatrzymywała mnie, ani nic więcej nie powiedziała. Może i jestem wredną suką, ale on nie jest jej wart. Rada dziewiąta: Jeżeli już zrobiłeś coś, co może zdenerwować Twoją dziewczynę, to bez wahania jej o tym powiedz. Będzie bardziej bolało, kiedy dowie się od nieodpowiedniej osoby.

8 komentarzy:

  1. Wow :) Bardzo fajny pomysł z tymi radami, Harry taki opiekuńczy, Zayn okazał się dupkiem (w kolejnym blogu), Niall szalony jak zawsze, Chanel szczera, czego chcieć więcej? Tylko jednej rzeczy :) trochę Luisa i Liama :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świtne <3 czekam na next :3

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedyyy nextt super r. jak zawsze ;D wwad i madness już przeczytałam czekam jeszcze na nextt tutaj hihi

    OdpowiedzUsuń
  4. No ciekawe co będzie dalej,nawet nie szkoda mi Perrie,jak Zayn chciał to jego sprawa,może nie wystarczała mu jej

    OdpowiedzUsuń
  5. kiedyy nextttt ???????

    OdpowiedzUsuń